marți, 19 august 2014

Cainii vagabonzi



Un alt subiect drag mie: CAINII VAGABONZI.
Stiu! O sa spuneti: un subiect dezbatut si fumat , inutil de discutat. Insa eu nu cred ca e niciodata suficient de dezbatut atata vreme cat nu rezolvam situatia intr-un fel. O sa mai spuneti si ca nu e vina lor. corect! Cel putin nu in totalitate. Vina o avem noi, oamenii care ii abandonam. Doar ca nu toata populatia acestei tari abandoneaza caini. Ce ne facem cu Acesta din urma categorie? Ce vina avem noi ca sunt destul de multi TAMPITI si CRETINI pe lumea asta care in loc sa-si castreze patrupezii, ii lasa sa se inmulteasca? Ce vina au adultii si copii muscati zilnic si poate si omorati? Nici o vina. De vina e sistemul. De vina suntem noi toti pe ca nu avem curaj sa actionam in nici un fel. De vina e legea care in loc sa fie de partea oamenilor, este impotriva lor. Si daca legea e de partea oamenilor, ne lovim de incompetenti precum dragul nostru primar general Oprescu, care in loc sa aplice o lege existenta se face ca nu o vede. Dragi cetateni ai aceste frumoase tari care aparati potaile fara stapan, va invit sa fiti atacati de aceste patrupede sa vedeti ce distractiv este. Eu personal am fost atacata de 2 ori. Am scapat nevatamata ca prin minune. In ambele situatii nu am fost atacata de 1 singur caine, ci de mai multi...o haita. Nu este un sentiment foarte placut, va garantez. Este sentimentul de panica, nesiguranta, neputinta. pentru ca orice ai face stii ca nu se termina cu bine. In secundele, minutele respective, iti trec prin cap tot felul de ganduri...si nu de bine, va garantez. Si cu toate astea, am iubit si iubesc animalele, inclusiv cainii. Am avut in casa si caini vagabonzi luati de pe strada, insa totul are o limita: siguranta mea si a familiei mele. Sincera sa fiu, mi se rupe daca voi iubitorii de caini vagabonzi sunteti atacati de ei. Suna egoist, stiu. Dar ar trebui daca tot sustineti ca-i iubiti atat de mult, sa-i adoptati cu acte in regula si sa-i duceti in centre special amenajate pt ei si sa-i sprijiniti financiar sau sa platiti o eutanasiere legala.
Am auzit atatea discutii si controverse legate de intretinerea puscariasilor care e mai mare in decursul unei luni decat a unui caine. Corect! Dar asa cum nu vreau sa vad caini pe strazi, asa nu vreau sa vad nici infractori. Pt siguranta noastra trebuiesc inchise ambele specii rau facatoare.  M-am saturat sa ma plimb cu bicicleta cu copilul meu si sa fiu inconjurata de caini care-si scot coltii la noi. M-am saturat sa incerc sa-i explic copilului ca toate vietatile sunt bune si trebuiesc protejate ( incepand cu furnica si terminand cu...orice vreti voi) insa ca trebuie sa se apere de anumite animale ca-i pot face rau. Ce sa inteleaga copilul? De ce sa protejeze un animal care o ataca, care vrea sa o muste desi ea vrea doar sa-l mangaie? Copii nu inteleg si poate din cauza asta nu a inteles nici acel copilas care a fost ataca si omorat de caini. Si aici vor fi destui care vor dezvolta o teorie a conspiratiei. Ideea este ca oricat de mult ati vrea voi sa-i protejati (si va inteleg nebunia in oarecare masura), cainii sunt animale cu instinct de atac, ca doar se trag din lupi ...nu? Se omoara si intre ei, atunci de ce sa nu ne omoare si pe noi???

Nu pot sa inteleg cum puteti alege intre un om (copil sau adult) si un caine. E clar ca sunteti egoisti. Poate pentru voi, cainele este ca si un copil insa atunci cand veti avea copii ce veti face? Pe cine veti apara? Ata e o intrebare la care as vrea sa-mi raspunda iubitorii de caini care nu au copii. Nu vreau sa cred ca ar putea exista pe lumea asta un om care sa trebuiasca sa aleaga intre propriul copil si un caine si sa ramana cu cainele. Nu cred ca exista asa ceva.

Si mai am o intrebare pt voi dragi iubitori de patrupede: cati dintre voi sunteti 100% vegetarieni??? Nu cred ca multi. Si atunci, va intreb: de ce nu mancati si caini? Ce vina au gainile, vacile, porcii, etc. de-i mancati? Sunteti atat de absurzi cand vine vorba de potai, insa nu faceti numic cu adevarat pentru ei....

Un comentariu: