vineri, 15 august 2014

Azi m-am hotarat!


Azi m-am hotarat. Toata lumea o face. De ce n-as face-o si eu? In fond e gratis.

Azi e o zi mare: SFANTA MARIE MARE. De asta m-am si hotarat azi sa scriu. De multe ori spun ce-mi trece prin cap. Si de cele mai multe ori imi fac dusmani. De ce? Pentru ca nu suntem toti la fel. Asta e evident. Toti avem dreptul la opiniile noastre, fie ele de cele mai multe ori absurde. :D Poate absurda sunt si eu acum ca incep acest blog. Motivul pentru care incep azi sa scriu, nu este pentru ca nu vreau sa-mi fac dusmani. Nuuu, nu-mi pasa de ei. Vreau doar sa scriu tot ce-mi trece prin cap.

Dar sa revin la subiectul zilei de azi: SFANTA MARIE MARE. Va spun de la inceput ca sa ne intelegem: fac parte din acea categorie (din ce in ce mai mica pe zi ce trece), care nu spune azi "La multi ani!". De ce? Foarte simplu: pt ca in aceasta zi se pomeneste ridicarea la ceruri a Fecioarei Maria adica moartea ei. In biserica, se tine slujba pt comemorarea Fecioarei Maria nu pentru nasterea ei. Unii ar spune ca ridicarea la ceruri e motiv de bucurie. Atunci de ce acesti oameni plang cand le moare cineva apropiat??? Absurd, nu? Eu zic ca da. Deci, de ce sa spunem la multi ani? Nu inteleg. Eu refuz cu desavarsire sa fac acest lucru. E ilogic. Si oricum ai lua aceasta situatie, ce sens mai are ziua de 8 septembrie? Atunci de ce mai spunem la multi ani? Un om (oricat de sfanta ar fi, a fost intai un om), nu poate avea doua zile de nastere si nici o moarte. De acord? Eu nu sunt o persoana religioasa. Consider ca multe din obiceiurile din biserica de azi, sunt absurde. Cum absurd este si faptul ca in fiecare zona a tarii sunt alte obiceiuri, alte cutume. De ce? nu traim in aceeasi tara? Nu respectam aceleasi reguli? Cine spune ce sa se faca in biserica si de ce aceste diferente? DE CE? Va spun eu de ce: pentru ca toate aceste obiceiuri si reguli sunt impuse de fiecare preot in parte si nu de un document scris care pana la urma e scris si interpretat tot de un om.

Dar aici e un alt subiect PE care urmeaza sa-l dezbat cat de curand: BISERICA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu